torsdag 15 december 2016

Släng mej till vargarna bara...

Bildresultat för throw me to the wolf and i will return leading the pack

I kväll har jag gjort det!
Jag har skickat in den där jäkla uppsatsen.
Den har käkat SÅ mycket energi av mej sista tiden och kommer så fortsätta göra tills den är opponerad, godkänd och klar. Men lite smågrus har i alla fall trillat av axlarna i kväll.
I ren eufori beställde jag ett läderarmband jag suktat efter länge från Rock by Sweden med just denna text som det är på bilden.
Throw med to the wolf and I will return leading the pack är ett ledord för mej, kan komma att bli en tatuering. Den står för att jag kan tvivla och bryta ihop men jag är en jävel på att samla ihop mej, komma tillbaka och finna allierade.

Uppsatsen ja (obehagligt hur lätt jag halkar in på shopping, tycker ni inte.)
Jag känner fortfarande att jag inte lagt ner tillnärmelsevis så mycket jobb på den som mina kursare och att den därmed är ungefär såpass mycket sämre med.
Jag tror på intet vis att jag är nåt jäkla geni på att skriva uppsats.
Det oroar lite. Samtidigt har jag inte kunnat förmått mej till mer och jag hoppas att den är bra nog. Den behöver inte beundras, publiceras, vinna priser. Bara gå igenom med ett litet godkänt.

Mina sömnproblem har kommit tillbaka så jävla hårt.
Jag somnar framåt morgontimmarna och jag har missat två spridda dagpass på förlossningen eftersom jag ännu inte somnat när jag ska kliva upp.
Jag tror att det är alla "upp till bevis deadline" jag har framför mej den närmaste månaden nu. För om en månad, om allt går vägen så är jag inte längre student!
Den 9:e och 10:e har vi opponent och respondentskap (vet ännu inte vilken dag jag får) och den 13:e januari har vi avslutning.

Sen ska jag alltså vara... ta daaa... barnmorska.

Puss/ Asta

1 kommentar:

  1. Skönt att det är gjort antar jag. Bra jobbat. Vi kommer att vara med på måndag och tisdag skall bli spännande. Var skall du jobba när du är klar?

    SvaraRadera